Canale Comunicare

Panouri stradale

Această categorie este cea mai mare și se regăsește în toate orașele tării.

Cuprinde o gamă variată de tipuri de panouri, montate cu preponderență la sol: backlit, billboard, city lights, derulabile, atipice, etc.

Formatele acestei categorii pornesc de la appx 2mp pana la 18mp.

Sunt amplasate pe bulevardele principale, în intersecții, la intrările și ieșirile din orașe.

Se recomandă folosirea unui mix de panouri pentru asigurarea unui impact cât mai larg al publicului țintă.

Formate mari și atipice

Această categorie de panouri se găsește numai în Capitală sau Municipii reședință de județ și sporadic în alte localități.

Cuprinde o gamă restrânsă de suporturi publicitare, cel mai adesea montate pe fațade/calcanele clădirilor: mesh, prisme, backlit big size, etc.

Formatele aceastei categorii pornesc de la 20 mp și ajung să depășească și 300 mp.

Sunt amplasate numai în intersecții, în zone sau bulevarde foarte circulate realizând un impact extrem.

Se recomandă pentru campanii de impact sau de lansare având un efect puternic asupra publicului țintă.

Panouri Outdoor în mall-uri si centre comerciale

Această categorie de panouri se găsește numai în centrele comerciale sau mall-uri din Capitală sau Municipii reședință de județ.

Cuprinde o gamă mai restrânsă de suporturi publicitare: city light, backlit, backlit big size, mesh, etc.

Formatele din această categorie pornesc de la 2 mp și ajung să depășească și 200 mp.

Sunt amplasate în perimetrul de acces al mall-urilor spre zonele de parcare interioară sau exterioară.

Se recomandă pentru campanii punctuale și preponderent pentru brandurile care au susținere în acel spatiu puternic asupra publicului țintă.

Poduri pietonale pe drumuri naționale

Această categorie de semnalizare este prezentă numai pe drumurile naționale.

Podul sau pasarela de trecere peste drum este chiar suportul publicitar.
Formatele din această categorie pornesc de la 8 – 10 mp și ajung până la 20 mp.

Sunt amplasate pe cele mai importante drumuri naționale în zone de maximă circulație.

Folosirea lor completează orice campanie, acestea reprezintă o constantă avertizare în drumul spre destinație.

Panouri direcționale

Această categorie de semnalizare este prezentă numai în capitală și orașele principale.

Cuprinde o gamă mai restrânsă de suporturi publicitare: plăcuțe, casete, steaguri, semne, etc.

Formatele din această categorie sunt între 1 și 2 mp. Sunt amplasate pe stâlpii de iluminat public – în principal la comandă.

Folosirea lor are scopul de a direcționa publicul către locația propusă, dar pot fi folosite și ca suport de comunicare atunci când nu sunt posibile alte canale OOH.

Panouri și formate indoor în mall-uri și centre comerciale

Această categorie de semnalizare este prezentă numai în capitală și orașele principale.

Cuprinde o gamă foarte variată de suporturi publicitare: steaguri, cărucioare, backlituri, light frame, mock-up, diverse colaje, standuri, etc.

Formatele din această categorie sunt între 1 – 12 mp. Sunt amplasate pe cele mai importante culoare din mall și în atriumuri.

Folosirea lor ajută mult în campaniile de fidelizare atingând de regulă publicul țintă înaintea deciziei unei achiziții.



CERTIFICĂRI ȘI AFILIERI

BRAT
ISO 9001
ISO Management Certification
IAA