Știri

Grupul WAY MEDIA isi mareste aria de operare fiind operator exclusiv al ENEL pe Bucuresti si Judetul Ilfov.

Publicat pe 9 January 2015, 09:18 AM de admin 2

Sursa: IAA

In urma licitatiei din data de 1.10.2014 efectuata de ENEL, privind exploatarea din punct de vedere publicitar al stâlpilor de joasă tensiune (LEAjt) din București si Judul Ilfov, va informam ca WAY MEDIA este castigatorul ramanand in continuare partenerul ENEL privind exploatarea.


Astfel, grupul WAY MEDIA isi mareste aria de operare fiind operator exclusiv al ENEL pe Bucuresti si Judetul Ilfov.

De asemenea, compania care a fost desemnata de grupul Way Media sa opereze acest contract este WAY MEDIA TOTAL, companie specializata in outdoor alternativ.

Dorim pe aceasta cale sa multumim tuturor partenerilor nostri, care au contribuit alaturi de noi la consolidarea si dezvolatrea acestei forme de OOH alternativ.

Campania de ajutorare a Fundației pentru copii și vârstnici „Sf. Sava” de la Bisoca

Publicat pe 30 September 2013, 08:59 AM de admin

Sursa: IAA

Luna mai a anului 2013 a debutat cu o campanie națională având ca obiect – “promovarea-ajutorarea” – Fundației pentru copii și vârstnici “Sf. Sava” de la Bisoca. Campania a fost demarată de Comisia Centrală a Arbitrilor din România(CCA) – prin Dl. Alexandru Deaconu, președintele CCA. Compania WAY MEDIA, fiind aleasă ca și partener de promovare OOH.

→ citește articolul

Studiul POC

Publicat pe 6 May 2010, 08:00 PM de admin

Studiul POC – Publicitatea Outdoor Convinge reprezinta primul studiu dedicat acestui mediu, similar cu o ampla campanie (POW) derulata in Australia. Studiul a fost realizat de catre compania de cercetari D&D Research, la initiativa Euromedia si Beta Cons (membre Epamedia), News Outdoor Romania, Clear Channel, Universal Solution, New Age si Way Media.

→ citește articolul

Primul studiu al publicității outdoor din România

Publicat pe 5 May 2010, 07:34 PM de admin

Sursa: Wall Street

PREMIERA: Principalii furnizori de outdoor si-au dat mana pentru realizarea primului studiu dedicat acestui mediu. Studiul releva ca 84% dintre respondenti au o atitudine pozitiva fata de publicitatea stradala, considerand ca panourile publicitare sunt utile si au rolul de a „tine la curent”.

→ citește articolul

Publicitatea outdoor este eficientă

Publicat pe 4 May 2010, 07:58 PM de admin

Sursa: Strategic

Principalii furnizori de outdoor au colaborat pentru realizarea primului studiu dedicat acestui mediu. Studiul releva ca 84% dintre respondenti au o atitudine pozitiva fata de publicitatea stradala, considerand ca panourile publicitare sunt utile si au rolul de a “tine la curent”.

→ citește articolul

Companiile de publicitate outdoor din România au realizat studiul POC

Publicat pe 4 May 2010, 06:44 AM de admin

Sursa: IQAds

Principalii furnizori de outdoor si-au dat mana pentru realizarea primului studiu dedicat acestui mediu. Studiul releva ca 84% dintre respondenti au o atitudine pozitiva fata de publicitatea stradala, considerand ca panourile publicitare sunt utile si au rolul de a “tine la curent”.

Companiile de publicitate outdoor din Romania fac publice rezultatele primului studiu dedicat acestui mediu, o cercetare similara ca demers cu o ampla campanie (POW) derulata in Australia. Studiul a fost realizat de catre compania de cercetari D&D Research, la initiativa Euromedia si Beta Cons (membre Epamedia), News Outdoor Romania, Clear Channel, Universal Solution, New Age si Way Media.

→ citește articolul

Compania de publicitate outdoor Way Media va fi cumpărată de Emerging Media Holdings

Publicat pe 17 June 2008, 08:00 PM de admin

Sursa: HotNews.ro

Compania americana Emerging Media Holdings (EMH) a anuntat marti semnarea unui acord pentru achizitionarea Way Media, una din primele cinci companii de publicitate outdoor din Romania, potrivit unui comunicat al EMH. Finalizarea achizitiei Way Media, companie prezenta in peste 22 de orase din Romania, este asteptata in jurul datei de 15 august. Pretul tranzactiei nu a fost mentionat.

→ citește articolul